Friday, 21 October 2011

Fitnah 1 Azam!!

aq x suke fitnah!hate this!majoriti dlm kelas 1 azam fikir aq jealous dgn suara siti aisyah! kalo aq kate aq x jealous,nmpk sgtlah menipu kan?tp,,,dorang sangka aq dengki dgn aisyah!hey korang!aq x pernah pon dengki kt die!waktu ustazah suruh die wat tarannum tu,lepas die,giliran aq pulak.. itulah yg sering berlaku..tp,,aq wat tarannum sekadar utk mencuba,bukan sbb aq nk jd lebih baek drpd die!tapi aq x sangka ada "BATU API" kt dlm kelas 1 azam yg cuba memburuk-burukkan aq kt siti aisyah & siti aisyah pon setuju dgn "BATU API" tersebot..hish!bengang!bengang!yg pasal aq sroh aisyah diam waktu die tgh nyanyi tu,aq bukannya mrh kt die,aq cuma x nak die bukak aurat(suara) dpn laki(afif)...lagi2 dia duduk pon sebelah afif & mungkin dh byk lagu dia menyanyi depan afif & dh buat afif tergoda..truthly,aq syg kwn2 aq...aq x nk korang dedah aurat..tlg lah fhm keadaan aq skunk ni...aq rasa,sampai sekarang masih ada lg org yg buruk sangka dgn aq..korang,aq mintak tlg sgt2 jgn fikir lg psl bende tu..kpd siti aisyah:aisyah,aq bukannya dengki kt kau..cuma aq x nk ko dedah suara depan afif..tu je..lainlah kalo afif x dtg..ko nyanyilah puas2..syg kau...dan kepada "BATU API" yg suke buat citer tu,ko x tkot dosa ke hah?!kau lah yg buat "ikatan silatrrahim" antara aq dgn aisyah TERPUTUS!ko tau x perbuatan kau tu berdosa!ko nk byk dosa sgt kan?buat la lg...dosa kau bukan dosa aq..ko nk jumpa aq face to face pon boleh utk mintak maaf dgn aq..bukan dgn aq je,tp dgn aisyah sbb ko dh wat die setuju dgn kata2 kau tu..ok!aq nk blah!assalamualaikum