Saturday, 22 October 2011

Juara Nasyid ASAT 2011

Alhamdulillah..semua pengorbanan yg aq korbankan selama ni tlh membuahkan hasil yg memuaskan!SMK Raja Ali tlh t'pilih utk m'jd juara nasyid utk pertandingan ASAT(Anugerah Seri Asrama Terbilang) 2011!berguna jugak lah aq balik awal waktu cuti seminggu tu!walaupun sedih sbb balik awal,tp,,demi nasyid!aq balik lah jugak..sblom ni,slalunya dpt no.2..tp x sangka dpt jugak jd johan..terima kasih sgt2 kpd mama & k.keca atas segala tunjuk ajar yg tlh dicurahkan...maklumlah,,aq ni baru setahun jagung dlm nasyid...kiranya aq ni 'junior' la dlm nasyid..ok,tutup psl nasyid!aq nk bgtau yg aq gembira sgt2 dpt jumpa kwn2 lama waktu pegi ASAT tu,sape pegi ASAT tu,mmg beruntunglah dpt jumpa friends lama!aq dpt jumpa syuhada ismail ngan KAUTsar hasanah..hehe..walaupun jumpa sekejap je,tp dptlah jugak melepaskan kerinduan yg aq pendam selama ni...tp waktu nk b'tanding nasyid tu, aq dpt jumpa kautsar je,aq x nmpk pon btg idong syuhada..sedih yg amat!tp,x pe la..aq dpt jumpa syuhada hari sabtu tu je pon,x pe..aslkan jumpa!k lah..bye!eh jap2!sblom tu sy nk ucapkan tahniah kt peserta bola tampar SMK Raja Ali ngan Chorus Speaking sbb dpt "Naib Johan"..congrats!kepada peserta bola jaring,jgn putus asa!kuatkan semangat!kalah sekali bukannya kalah selama2nya!k..dah! bye!